Deranged Insanity's Profile

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 172
  1. Cilestia Imperial
    05-03-2012 09:50 PM
    Cilestia Imperial
    love your avi o3o
  2. Roachi
    06-24-2011 05:15 AM
    Roachi
    LOL was pretty bad cold. But i went back to work today drugged up on cold stuff - so all good xDD.
    So what else has been happening in your world???
  3. Suzhi Mix
    06-23-2011 03:35 PM
    Suzhi Mix
    Yeah, I know, but somehow we end up fighting literally every conversation we have. And it's either about sex or about him being more responsible. bleeh. It's just come to a point where I'm kind of afraid he's gonna come over here, and then we're gonna keep fighting.

    Awww.. How much does it cost to go to college? and I'm sorry hun.. isn't there online courses you can take? and wait, didn't you just buy a new car?? 0__0 And yeah, jobs are hard to come by.. I'm also looking for a second job in the city (my current job takes me over an hour to get to, so I have to wake up at 5:50 AM bleeeeh) But keep hainging in there. something will come up :) Though you should consider applying at food service places. I know it sucks to work at like McDonalds, but you gotta do what you can to survive.

    You have GOT to get her potty trained. It's already becoming too late if she's developed the habit.. You need to make it clear that pissing in the house is a no-no. My grandparents dog learned not to on the very first day, cause they punished her so severely when she peed inside, that she simply knew not to ever again. I know it's hard for you to punish her, but she needs to learn! You can't live like that.

    Awww I'm sorry to hear about grandpa.. :( But he's a tough one, so he'll pull through. Say hello to your grandparents and the rest of the family from me! Nyaa~! I'm really pissed I can't come visit america.. I wanna see all of you guys again, and honestly I know you're the only one who'd ever come visit me (well maybe kevin if his dad pays for airfare).

    ARGGGH! And I've found out I'm MAJORLY allergic to mosquito bites. >:[ I have huuuge red marks about the size of your palm covering my legs, and they itch so badly :cry: I HATE forests and lakes and humidity! I miss the desert! There's no mosquitos there..
  4. Suzhi Mix
    06-22-2011 12:13 PM
    Suzhi Mix
    meeh, life is okay... Spenc and I have been fighting a lot lately.. but he's gonna be here in 20 days. Oh, I got 12 in both physics and chem (that's the highest grade possible here) :) so university is starting out well. I just got back from work, and one of my patients had literally wiped shit all over her bed.. It was even stuck under her fingernails, cause she kept scratching herself in the butt. Not fun. though it totally made my day better to find out I got chosen for admins pick ^.^

    How're you doing? come visit us sometime, once we have an apartment.
  5. Suzhi Mix
    06-21-2011 10:51 AM
    Suzhi Mix
    I'll be waiting for you <3 <3

    It's been so long since you last come online.. ):
  6. Roachi
    06-21-2011 08:52 AM
    Roachi
    Yeah you've been gone awhile welcome back!! <333
    Ahhh tired and have a cold :(
  7. Captain Howdy
    06-20-2011 10:32 PM
    Captain Howdy
    Not bad. ;D I had two possible stories for my avi, and you've given me a third.
  8. Roachi
    06-20-2011 07:16 AM
    Roachi
    Hi chick, what's up???? :D
  9. Deranged Insanity
    06-20-2011 05:07 AM
    Deranged Insanity
    I WAS ON! LOL Like, ... a year ago. HA.
  10. Suzhi Mix
    01-15-2011 12:23 PM
    Suzhi Mix
    WAAAH~! :D you're on! sorry i missed your skype..

About Me

  • About Deranged Insanity
    Biography
    I love to travel and live in different environments to experience other cultures with my dog, Loki.
    Location
    Limbo
    Interests
    Just about anything orange.
    Occupation
    Medical Field
  • Signature
    -is slowly dieing of an orange overload-
    "I would rather sit on a pumpkin and have it all to myself, than be crowded on a velvet cushion."-Henry David Thoreau

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 07-15-2021 06:05 PM
  • Join Date: 07-15-2008

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 37