Thread Tools

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#251
Old 03-12-2007, 06:52 AM

Mmkay, here goes nothing. x___x;;;

http://img.photobucket.com/albums/v6...ge/vdaysig.jpg

Second most recent, and definitely least flattering picture on the planet of me. I'm kinda, blending into my mattress because of really bad lighting. D: ;;

A few of me I just happen to actually like from back in July/August or some such.

http://img.photobucket.com/albums/v6...ontinued23.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v6...gothyCrys4.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v6...gothyCrys3.jpg

An extremely half assed cosplay of Lara Croft for halloween. Note : the sign pinned to my shirt says Lara Croft's official mini-me as I'm only 5'0" and a b cup. xD

http://smg.photobucket.com/albums/v6...rt%20Out/Lala/

My prom in may of 06. <333

http://s67.photobucket.com/albums/h3...20Formal%2006/

Aaannd, the obligatory shameful sexy picture? xD;

http://img.photobucket.com/albums/v6...p/IM000670.jpg

Haha, it's not what it likely looks like.

Fomg, so ugly. xD;;;; *hides in fear*

Aww, you're so cute shosho. X3 Hehe, I miss having really short hair about 2 inches above my chin. My hair is almost 3 feet now. O_O;;

Aww, poor sheets. xD

shosho
(。⌒∇⌒)&...
15027.44
shosho is offline
 
#252
Old 03-12-2007, 06:56 AM

@ adderly: Oh! How rude of me @___@; I forgot to mention that you're really pretty! X3 Your nose~ <333 Haha, emo glasses do rock! XD I'm no emo though heheh. At least I don't claim to be XD;

@ ceridwen: aww, what are you talking about, silly? You're pretty :cute: <3 *dunno if that emote's here XD;;;;;; You're cute with your glasses, but I think you're much prettier without it :3 Do you wear contacts? :o I tried them once *just for fun... those colored contacts* but they hurt like a bitch X___x;;; that I ended up only wearing one of them the whole day XD;;;; *dork*

Adderly
\ (•◡•) /
153.37
Send a message via MSN to Adderly
Adderly is offline
 
#253
Old 03-12-2007, 06:59 AM

*clings to Ceridwen* You are so cute though! In the loveable way! I laughed out loud at your picture titled "Iamslowlygoingtorunaway" or something like that for the prom pictures, which by the way, you looked amazing! I don't have prom photos, but I really like your dress too. I'm babbling.

I like the first picture! Haha, so provacative.
You're pretty! Don't put yourself down so much.
<3 *still clings*

Edit: @ Shosho: Aww thanks. I usually dislike my nose. xD <3 Or maybe that's what you were getting at, because if so I completely agree! I don't claim to be emo either, just these glasses seemed to look the best on me, so I am completely bias. ;D They are fun to wear, but not fun to act the part. xP

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#254
Old 03-12-2007, 07:01 AM

*blush* Thank you. <3

Nope, I just wear glasses. or at least, I'm supposed to. I'm always forgetting them. And I'm pretty blind without them so I walk into things a lot like some cartoon. xD!

A lot of people think I have coloured ones cause my eyes are bright turquoise, but it's natural. xD;; *weird*

Haha, only one? xD That would've messed up my vision so bad.

Adderly: @_@;; *blush* Aiee, thank you. <33

I would've looked prettier if my date showed up. >P It put a damper on things all night. xD;

You have an adorable sig, btw. <3

Seiki Nova
Wishing on Shooting Stars
43811.71
Seiki Nova is offline
 
#255
Old 03-12-2007, 07:02 AM

Posey, posey modely photo:



Giganto-lips:



Brown-red hair:


two bell silence
\ (•◡•) /
4252.39
two bell silence is offline
 
#256
Old 03-12-2007, 07:03 AM

Shosho, you're so freakin' adorable ;_____;

I'm too lazy to resize the og, but here's a thumbnail preview for old time's sake hahaha 8D


Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#257
Old 03-12-2007, 07:03 AM

Eee~ Love the tie Seiki~

shosho
(。⌒∇⌒)&...
15027.44
shosho is offline
 
#258
Old 03-12-2007, 07:04 AM

@ adderly: Aww, why do you dislike it? :o I think it's cute! X3 <3 I have this button nose hahah. I used to hate it, but I learned to love it <333 Pretty much all of my exes loved it hahah. Ego booster ;D

And yay! non-emos unite! XD; I don't mind them in general... but I just can't stand the constant whining ;_____; Whining and no action to help yourself, it's just... bleh XP

Seiki Nova
Wishing on Shooting Stars
43811.71
Seiki Nova is offline
 
#259
Old 03-12-2007, 07:04 AM

Quote:
Originally Posted by Ceridwen_Crystaline Ikoda
Eee~ Love the tie Seiki~
My friend Lindsey made it and told me to put it on haha.

Adderly
\ (•◡•) /
153.37
Send a message via MSN to Adderly
Adderly is offline
 
#260
Old 03-12-2007, 07:05 AM

Quote:
Originally Posted by Ceridwen_Crystaline Ikoda
*blush* Thank you. <3

Nope, I just wear glasses. or at least, I'm supposed to. I'm always forgetting them. And I'm pretty blind without them so I walk into things a lot like some cartoon. xD!

A lot of people think I have coloured ones cause my eyes are bright turquoise, but it's natural. xD;; *weird*

Haha, only one? xD That would've messed up my vision so bad.

Adderly: @_@;; *blush* Aiee, thank you. <33

I would've looked prettier if my date showed up. >P It put a damper on things all night. xD;

You have an adorable sig, btw. <3
Prom dates are so cliche! You looked amazing and he probably regrets it. :x

Hehe, thanks yooou~!

Adderly
\ (•◡•) /
153.37
Send a message via MSN to Adderly
Adderly is offline
 
#261
Old 03-12-2007, 07:07 AM

Quote:
Originally Posted by shosho
@ adderly: Aww, why do you dislike it? :o I think it's cute! X3 <3 I have this button nose hahah. I used to hate it, but I learned to love it <333 Pretty much all of my exes loved it hahah. Ego booster ;D

And yay! non-emos unite! XD; I don't mind them in general... but I just can't stand the constant whining ;_____; Whining and no action to help yourself, it's just... bleh XP
Emo baggage can be a real drag. I've learned not to deal with it unless it's just my friends pissing and moaning, which I do too. :]

Thank you! Haha! *boost of confidence*
Your nose is unique and adds personality, and fits you really well!

Also! I love that oink picture. It is fantastically cute! <33

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#262
Old 03-12-2007, 07:07 AM

Quote:
Originally Posted by Seiki Nova
Quote:
Originally Posted by Ceridwen_Crystaline Ikoda
Eee~ Love the tie Seiki~
My friend Lindsey made it and told me to put it on haha.
Ties are one of my weaknesses. XD It looks good. =3

Adderly: Ehehe, oh, he does. It wasn't because he didn't want to come. It's a long distance relationship and he was busy at college. </3 I had an invisible date all night, though. 8D As did my best friend. She named her's Fabio and we even danced with them on the floor and took pictures of them sitting next to us in chairs, but then two other kids came and sat on them. D; <//3

You're welcome. X3

Dr.Seiji
⊙ω⊙
158.71
Send a message via MSN to Dr.Seiji Send a message via Yahoo to Dr.Seiji
Dr.Seiji is offline
 
#263
Old 03-12-2007, 07:10 AM

everybody here are so adorable!!! XD!!!

shame on me again XD LOL!!! I took photo myself last week *_*' [majority for school project LOL, but I didn't use it XD!!!]
I was wearing an apron for painting class XD *pretending to be a private cosplay....er....may be not XD]

*hugs shosho* I miss meeting youuuu ;;A;;!!!!!!

Seiki Nova
Wishing on Shooting Stars
43811.71
Seiki Nova is offline
 
#264
Old 03-12-2007, 07:12 AM

Quote:
Originally Posted by Ceridwen_Crystaline Ikoda
Quote:
Originally Posted by Seiki Nova
Quote:
Originally Posted by Ceridwen_Crystaline Ikoda
Eee~ Love the tie Seiki~
My friend Lindsey made it and told me to put it on haha.
Ties are one of my weaknesses. XD It looks good. =3

Adderly: Ehehe, oh, he does. It wasn't because he didn't want to come. It's a long distance relationship and he was busy at college. </3 I had an invisible date all night, though. 8D As did my best friend. She named her's Fabio and we even danced with them on the floor and took pictures of them sitting next to us in chairs, but then two other kids came and sat on them. D; <//3

You're welcome. X3
Haha, thanks.

Here's a picture that I took about an hour ago out of boredom. It's really big so it's just a link.

http://i15.tinypic.com/46y7zhy.jpg

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#265
Old 03-12-2007, 07:13 AM

Aww, such a cute apron, Dr Seiji. :] I like your glasses, too. You look adorable there. X3

Seiki: Welcome. =3 Very artsy picture there. xD

Seiki Nova
Wishing on Shooting Stars
43811.71
Seiki Nova is offline
 
#266
Old 03-12-2007, 07:15 AM

It needs to be edited bad. Too red. :lol:

Dr.Seiji
⊙ω⊙
158.71
Send a message via MSN to Dr.Seiji Send a message via Yahoo to Dr.Seiji
Dr.Seiji is offline
 
#267
Old 03-12-2007, 07:16 AM

@Seiki : *__*!!! I love your eyes color!!!!!!! XD!!!!!

@Ikoda : ah XD thank youuuu *blushes* :oops:

shosho
(。⌒∇⌒)&...
15027.44
shosho is offline
 
#268
Old 03-12-2007, 07:16 AM

@ ceridwen: Hehe, yeah, only one, though it wasn't supposed to be the ones for vision-aids XD; Just for colored ones haha. Yeah, I couldn't handle the pain of putting on the other one and putting on that one contact took too much effort for me to take it off again XD;;; I didn't want my hard work go in vain lolol by the way, how do you pronounce your username? :o I kind of pronouncing it like... "sir edwin" XD;;;

@ seiki: oooh~ I really like your moppy type of hair style~ I don't know if that's what you call it XD;;;;; I think I like the black color better on you than the red :3

@ bellbell: OMG!!! ;_______________; Nostalgia!!! I miss you guys so much TT_____TT

@ adderly: hahah, oink picture XD That was accidental hahaha. But yeah, put that picture on my siggy for a few weeks in Gaia and a lot of people kept randomly PMing me saying they loved it XD;;;; though I had to take it off because I was getting too many PMs TTATT;;; thank god for the profile comments <3

ah, yeah, emo baggage can be a real drag. and I do that with friends, too XD Support and be supported. but I don't know if they keep complaining about the same things over and over and do nothing about it... I just get tired of it. And I'll let my friends know, too XD;;; Of course... nicely lol.

Hahah~ I used to want to have another nose XD; And then I had a photoshop session where I did that "what if my nose looks like this?" ... and yeah, mine is the best for me XD;;;;;;;;;

Seiki Nova
Wishing on Shooting Stars
43811.71
Seiki Nova is offline
 
#269
Old 03-12-2007, 07:18 AM

Quote:
Originally Posted by Dr.Seiji
@Seiki : *__*!!! I love your eyes color!!!!!!! XD!!!!!

@Ikoda : ah XD thank youuuu *blushes* :oops:
In which picture, because some of them are edited, and some were taken using different lighting/flashes.

Shosho - Thanks! I prefer the darker color too!

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#270
Old 03-12-2007, 07:18 AM

I'd take red over my yellow photos any day. xD

Dr.Seiji: You're welcome. ^-^

shosho: Ahhh. Did you at least get pictures of the inevitable freakiness of having two different eye colours? xD

Eheh, and to be honest, I can't remember, it's been a long time. It's a welsh name that means blessed poetry, however, so I'm guessing it'd be 'care-eh-duwhen' I could be wrong, though. I'll look it up. =3

Seiki Nova
Wishing on Shooting Stars
43811.71
Seiki Nova is offline
 
#271
Old 03-12-2007, 07:21 AM

I prefer yellow photos over red. I think they look better because I don't look like I have skin problems haha.

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#272
Old 03-12-2007, 07:31 AM

Fair enough. xD;; I suppose the yellow makes me look less unnaturally pale, at least. *whiter than snow*

shosho
(。⌒∇⌒)&...
15027.44
shosho is offline
 
#273
Old 03-12-2007, 07:35 AM

@ sei: ee~ you posted another one! hahah, cute!! X3 <3 I miss seeing you, too! When you go visit Thailand, come visit me, too!! >3<;

@ ceridwen: lol no, I didn't XD; I mean, I did, but the picture didn't come out and you couldn't see the colors anyway TTATT;; Oooh~ That sounds cool!

Ceridwen_Crystaline Ikoda
The Inconsistent Wraith
1161.90
Ceridwen_Crystaline Ikoda is offline
 
#274
Old 03-12-2007, 07:37 AM

Aww, that's too bad. I bet it would've been cool. xD

http://www.medievalscotland.org/prob...ceridwen.shtml For the record. =3

light
\ (•◡•) /
285.29
light is offline
 
#275
Old 03-12-2007, 08:38 AM

eeee, shosho and sei-chan so cuteee <3333 shosho is so cool and seems very much a fun person <3

:D :D :D

 


Currently Active Users Viewing This Thread: 269 (0 members and 269 guests)
 
Thread Tools

 
Forum Jump

no new posts