Thread Tools

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#51
Old 07-08-2007, 02:41 PM

ai, gecondoleerd...

maar die tienen zijn wel voor de makkelijke vakken hoor; tekenen en engels. zijn dan ook de enige vakken die ik waarschijnlijk nodig ga hebben later.

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#52
Old 07-08-2007, 04:14 PM

Wat ge je doen dan?

Ik wil Japans studeren. Daarvoor moet ik Engels kunnen lezen en zinnen kunnen ontleden, dat is het wel zo'n beetje. ><;

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#53
Old 07-09-2007, 07:10 PM

Ik wil eerst in Nederland nog een animatie studie volgen, en daarna in Engeland gaan werken in de animatie, ook. Het liefst bij Aardman Animations (die van Wallace & Gromit), maar dat is alleen maar een droom...

Hé, ik ken iemand die Japans studeert! Hij is super enthousiast. Op het moment probeert 'ie z'n diploma in een jaar minder te halen dan gepland. Hij had drie maanden geleden alle stof tot en met aankomende kerst al af. Wat een engerd! :P

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#54
Old 07-09-2007, 07:48 PM

ik hebgehoord dat je als huiswerk anime moet kijken... Dus ik snap hem wel. xD

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#55
Old 07-10-2007, 12:26 PM

haha, ja! Hij zei ook al, iedereen van de opleiding is hiernaartoe gekomen omdat ze zulke anime-fans zijn!

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#56
Old 07-10-2007, 12:27 PM

*kan niet wachten*


><; Moet eerst zien dat ik die examens doorkom zonder er serieus hersenletsel aan over te houden. Ik ben niet echt stressbestendig.xD Ik krijg er bloedneuzen van.

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#57
Old 07-10-2007, 05:37 PM

haha, mijn broer heeft vorig jaar examen gedaan. Het valt best mee hoor, maar zorg dat je de zaken op orde houdt! Dit jaar kwam iemand bij ons op school te laat voor een examen, echt dom, die moet zn herkansing daar dus voor gebruiken!

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#58
Old 07-10-2007, 05:40 PM

Klote.
><;
Zal mij niet snel gebeuren, ik ben meestal een kwartier te vroeg.


Ik word gek. =]

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#59
Old 07-10-2007, 09:28 PM

Aww, kom op, als je dit jaar gehaald hebt zonder onvoldoendes, moet je het examen makkelijk kunnen halen, toch?

Welk profiel doe je eigenlijk?

Elwing
(^._.^)ノ
5504.75
Elwing is offline
 
#60
Old 07-10-2007, 10:29 PM

BomChickaWahWah! :shock: :lol:

*voelt zich buiten de boot vallen omdat ze niet meer op school zit* :?

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#61
Old 07-11-2007, 01:12 PM

In welk opzicht is dat erg? õ_O :P

Studeer je nog, of werk je al? Wat studeer je/wat voor werk doe je?

Username Censored
Grave digger
91.08
Send a message via MSN to Username Censored
Username Censored is offline
 
#62
Old 07-11-2007, 01:12 PM

Quote:
Originally Posted by Marissa D
Ja, dat vraag ik me ook af. :p Ik ben de vader.
  • Ha. Haha. Haha. Ha...ha..

    Ahum. Natuurlijk wist ik dat je de vader was. Ha. n w n;;;;;

    -snuif- Juist. Eh. C: Hehe.

    Ach, Elwing. Wees blij. C: Heb je al een baan of..?
    En ik zie dat er een nieuwe Nederlander zich heeft gemeld. xD Ik zet je erbij.
    Ik voel me dom btw, iedereen is hier volgens mij hoogopgeleid. Ik zit momenteel op het Havo. Het zuigt. :')

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#63
Old 07-11-2007, 01:14 PM

rindapinda: ik doe CM. :p Ik kan NIKS met cijfertjes. xD

Elwing: Wees blij dat je er vanaf bent! :gonk: Ruilen? School is hel ><;;

Username Censored: ;] Dacht ik al.
Hethele feest gaat waarschijnlijk niet door. ><; Ze wil me er niet bij hebben als ze bevalt omdat haar ouders en ik altijd gezeur hebben. :roll: Ben benieuwd of ik haar uberhaupt te zien krijg. ><;;;

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#64
Old 07-11-2007, 02:15 PM

@ u.s.: hoezee, ik ben officieel Nederlander op Menewsha! Enneh... maakt toch niets uit, dat je havo doet? 't Is niet dat je opeens een minder mens bent :P

@ marissa: ahh... nou, met cijfertjes ben ik juist de meester(es). NT voor mij! hehe, ik zie mezelf nog niet zo snel geschiedenis doen in de bovenbouw. Dat was het enige vak waar ik dit jaar een onvoldoende voor gehaald heb. XD

Jammer dat je vriendin je er niet bij wil hebben :( hebben jullie ruzie gehad ofzoiets? Ook omdat jullie elkaar zo lang niet gezien hadden...

Elwing
(^._.^)ノ
5504.75
Elwing is offline
 
#65
Old 07-11-2007, 02:53 PM

Quote:
Originally Posted by Marissa D
Elwing: Wees blij dat je er vanaf bent! :gonk: Ruilen? School is hel ><;;
Ligt eraan...
De laatste opleiding die ik deed (helpende welzijn) had ik het ontzettend naar mijn zin.
Het duurde 2 jaar, en in die 2 jaar had ik gewoon een klas met allemaal
meiden en 2 of 3 jongens XD We waren 1 grote vriendinnen groep.
Ik denk nog elke dag aan ze.
Halvewege het 2e jaar overleed mijn moeder, en iedereen steunde me,
dat was gewoon geweldig. Heel soms zie ik er nog wel een paar. Met een
verjaardag, of soms dan spreken we af en dan houden we een feestje :p

Maar ik ben nou niet echt meer van plan om een nieuwe opleiding te starten.
Ik heb geen zin om als 21-jarige in een klas met 16-jarige te komen (no offense)
Dat is me afgelopen school jaar gebeurt, en ik heb daar helemaal geen zin in...

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#66
Old 07-11-2007, 03:13 PM

Quote:
Originally Posted by rindapinda
@ marissa: ahh... nou, met cijfertjes ben ik juist de meester(es). NT voor mij! hehe, ik zie mezelf nog niet zo snel geschiedenis doen in de bovenbouw. Dat was het enige vak waar ik dit jaar een onvoldoende voor gehaald heb. XD

Jammer dat je vriendin je er niet bij wil hebben :( hebben jullie ruzie gehad ofzoiets? Ook omdat jullie elkaar zo lang niet gezien hadden...
Ze is m'n beste vriendin, niet m'n liefje-vriendin. =] Ik benhomo.
Anywayz, haarouders zijn gelovig, racistisch en homofobisch (samengevat = domkoppen) en daarom zijn ze verhuisd. ><; En volgens mij begint Angelique (mn vriendin) dus net zo te denken als haar ouders.


Elwing: Zit iets in... Is zo'n LOI cursus niets dan? :p

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#67
Old 07-11-2007, 03:20 PM

oeps... :? mijn fout, ehehe...

maar 't klinkt nog steeds niet leuk om mee te maken. Die ouders klinken redelijk... hoe zeg je dat beleefd... "gesloten voor nieuwe ideeën". >.< 't Is vreselijk als mensen zo zijn. Ik blijf altijd maar netjes tegen ze, tegen iedereen eigenlijk, maar van binnen heb ik altijd de neiging ze uit te schelden. ^^;

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#68
Old 07-11-2007, 03:23 PM

Ik heb ze vaak genoeg uitgescholden. ^^;
Toen ze hier nog wwonden kwam ik daar wel eens (meestal om iets op te halen samen met Angelique, we bleven nooit lang) maardan liep ik de trap op en dan stonden zij onderaan de trap te brullen dat ik wel terug zou gaan in de hel zodra de duivel me had vergeven ofzo. :roll:
Ze geloven dat mensen met een donkere huidskleur uit de hel zijn geschopt door de duivel. Roet maakt de huid donker. Is ves. Dus... Hoe beter je wordt, hoe blanker je wordt. Maar mijn vader is afro-amerikaans en m'n moeder turks dus dat was je er niet af. xD
Dat snappen ze niet. ><;
Ik heb ze ook wel eens uitgemaakt voor nazis. ><; Vonden ze niet grappig.

Domkoppen. Dankzij hen en m'n grootouders heb ik echt een hekel aan religie in het algemeen. Allemaal onzin. Compleet gedogmatiseerd. ><; Domkoppen.

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#69
Old 07-11-2007, 03:37 PM

Nouja, op zich sta ik open voor iedereen. Dwz, ik heb ook gelovige vrienden, maar als mensen zich gedragen als de ouders van jouw vriendin heb ik echt iets van... hier kom ik liever nooit meer. :S

Die mensen zijn gewoon blond. (haha, wat een leuke woordgrap) (sorry, misschien toch niet leuk)

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#70
Old 07-11-2007, 03:40 PM

xD; Wel leuk, maar niet waar. ij heeft rood haar, hij heeft donkerbruin/grijs haar. =] Angelique heeft kastanje bruin haar.

Niet bepaald blond, hmn? :p

Nee, ik heb het al helemaal uitgedacht. Als het goed is wordt Marissa op 14 augustus geboren. Ik verwahct dus rond die tijd een telefontje ofzo. Gewoon, omdat ik zeg maar de vader ben en er wel iets mee te maken heb. ;roll:
Als ik dattelefoontje niet krijg huur ik iemand in om ze voor me op te zoeken en klaag ik die ouders aan. ><; En angelique ook als het nodig is. En als ik verlies maak ik ze af. Ik heb niks verkeerd gedaan (Erm... niks dat daarmee te maken heeft) dus ik heb gewoon recht om dat kind te zien.

rindapinda
⊙ω⊙
169.63
rindapinda is offline
 
#71
Old 07-11-2007, 04:04 PM

Nouja... was toch leuk geweest.

Nou, vervelend dat het allemaal zo moet lopen. Kunnen mensen niet gewoon eens lief zijn tegen elkaar? (tsjonge, ik ga hier lopen preken) Nee, ik vind het gewoon rot voor je dat het zo moet lopen, en ik hoop dat het allemaal goed komt! (not likely, maar je weet maar nooit :P )

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#72
Old 07-11-2007, 04:33 PM

=] Ik ook. Dank je. :p




Okay, wat vrolijks: Ik had rijles van 4 tot 5 EN IK HEB NIEMAND GERAAKT! W00t! xD

Username Censored
Grave digger
91.08
Send a message via MSN to Username Censored
Username Censored is offline
 
#73
Old 07-11-2007, 05:47 PM

  • @ Pindalieplangsspoorwegbaan;; Nou, een mens ben ik toch niet. Dus dat probleem zal het niet zijn. xD

    @ D (nyaha, leuke afkorting);; Jezus zeg (excuseer), wat een geouwehoer. Ik kan slecht tegen homofoben, laat staan rascistische homofoben. -.-;; Dan gebruik je écht maar 2% van je hersenen. :|
    Hm, maar hopen dat je er bij mag zijn dan. 't Zou een mooie ervaring zijn toch?
    Oeh, rijles. En zo zo, niemand geraakt. xD
    Ik ben als de dood voor mijn eerste rijles (die komt pas over godmagwetenhoeveeljaar).. Ik rij vast en zeker alles wat los en vast zit plat. O__o;;
    M'n opa wil het me nu al leren. C: Is het nou echt zo moeilijk als ze zeggen? 't Ziet er namelijk best simpel uit. o __ o

    @ Elwing;; Is er dan niet iets anders waar je dromen liggen? Ambities? Watdanook?
    Want des te ouder je wordt, des te moeilijker het wordt een leuke opleiding te vinden toch?

Marissa D
Dead Account Holder
951.30
Marissa D is offline
 
#74
Old 07-11-2007, 05:51 PM

2% zou een hele verbetering zijn. :roll: x3; En ik moet morgen naar het ziekenhuis voor m'n hersens.

Het sturen zelf heb je zo door, het is alleen lastig met al die dingetjes die er bij koemn kijken. Eerst langzaaaaaam gas geven, dan gas russssstig los, koppeling inrammen, schakelen, gas weer vast... koppeling langzaaaaaaaam op laten komen... Rem langzaaam intrappen...

Bij mij gaat alles bats-boem. xDD

Username Censored
Grave digger
91.08
Send a message via MSN to Username Censored
Username Censored is offline
 
#75
Old 07-11-2007, 05:54 PM

  • Moet..morgen.. naar.. ziekenhuis... Voor hersens? o __ <;; Wat heb jíj gedaan?

    De koppeling, die vat ik echt niet. Ik heb één keer mogen uitparkeren van mijn opa, en hij maar brullen 'Ok, en nu de koppeling langzaam indrukken. Langzaam.. LANGZAAM! IK ZEI LANGZAAM.'
    Op een gegeven moment stond de hele straat te kijken. n w n;;
    Hoelang heb je al rijles?

 



Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

 
Forum Jump

no new posts