Thread Tools

Ascadellia
(╯°□°)╯...
Penpal
13531.47
Send a message via MSN to Ascadellia Send a message via Yahoo to Ascadellia
Ascadellia is offline
 
#501
Old 01-04-2012, 02:13 AM

I want to get some more. XD

linapoo
\(@O@)ʌ...
2047.03
linapoo is offline
 
#502
Old 01-04-2012, 02:14 AM

really? > ^< i feel like i haven't been here for the majority of the event lol
didn't even participate in any of the staff threads sobbb
not that i do either way tho lol

----------

get some more what? XDD

mewmew07
(ο・㉨・&...
0.00
mewmew07 is offline
 
#503
Old 01-04-2012, 02:16 AM

I don't participate in the stickied threads, except for the casino event, I participated in like three or four threads because it was so fun and you could win a bucketload of items.

Ascadellia
(╯°□°)╯...
Penpal
13531.47
Send a message via MSN to Ascadellia Send a message via Yahoo to Ascadellia
Ascadellia is offline
 
#504
Old 01-04-2012, 02:29 AM

I participated in sticky threads and chatted in other threads lol

And, tokens. XD

ToriKat
(ó㉨ò)
20466.96
ToriKat is offline
 
#505
Old 01-04-2012, 02:37 AM

I think this is the most I've participated recently. xD~*having fun*

Eee, the new pic is darling. <3

lightkanna
(っ◕‿◕)&...
494.31
lightkanna is offline
 
#506
Old 01-04-2012, 02:37 AM

Quote:
Originally Posted by linapoo View Post


lightkanna:
good luck with studies!! ^u^ and i'm okay i guess. a lot has happened in the past few [email protected][email protected]
i hope life just gets better from here with the new year. <3 how have you been?

Thanks! Sorry I forget I post here as well. >>;
What has happened, I don't know if I should ask this question after so many days being gone. XD How was your New year? I am good, how about you? :D

mewmew07
(ο・㉨・&...
0.00
mewmew07 is offline
 
#507
Old 01-04-2012, 02:38 AM

Everyone does the tokens!

Suona
¿ʇəʎ ʇɹ...
11279.33
Suona is offline
 
#508
Old 01-04-2012, 03:21 AM

Eeek. The event is so close to ending. D:

I like how its usually extended over the time originally planned. ^^

Ascadellia
(╯°□°)╯...
Penpal
13531.47
Send a message via MSN to Ascadellia Send a message via Yahoo to Ascadellia
Ascadellia is offline
 
#509
Old 01-04-2012, 03:28 AM

Sometimes it closes right on the dot. XD

meilin
pumpkin phantom
34841.18
meilin is offline
 
#510
Old 01-04-2012, 03:31 AM

[prances about lina's thread]

crazymuch
The Origional
Penpal
2058.54
crazymuch is offline
 
#511
Old 01-04-2012, 04:00 AM

*holds a watch in one hand and peers intently at the event*

Ascadellia
(╯°□°)╯...
Penpal
13531.47
Send a message via MSN to Ascadellia Send a message via Yahoo to Ascadellia
Ascadellia is offline
 
#512
Old 01-04-2012, 04:08 AM

lmao, waiting? XD

ToriKat
(ó㉨ò)
20466.96
ToriKat is offline
 
#513
Old 01-04-2012, 04:14 AM

*sprinkles snowflakes and sunshine around the thread* <3

Ascadellia
(╯°□°)╯...
Penpal
13531.47
Send a message via MSN to Ascadellia Send a message via Yahoo to Ascadellia
Ascadellia is offline
 
#514
Old 01-04-2012, 04:29 AM

Yaaay.

linapoo
\(@O@)ʌ...
2047.03
linapoo is offline
 
#515
Old 01-04-2012, 04:32 AM

omg...I got sucked away by kdrama lolol

but YEAH i'll try my best to deliver freebies until the end of the week. :3
going to work on tk's in a moment....

idk when the event ends but thanks for sticking around with me guys! it was fun drawing for you

Suona
¿ʇəʎ ʇɹ...
11279.33
Suona is offline
 
#516
Old 01-04-2012, 04:35 AM

The events supposed to end sometime tonight. lol
Was supposed to be 2 and a half hours ago, but i'm not complaining. o 3o I'm glad it got a little extended.

And but of course. Always glad to chat.

linapoo
\(@O@)ʌ...
2047.03
linapoo is offline
 
#517
Old 01-04-2012, 04:40 AM

XD yeah <3<3

hehe so whats going on? :3

 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

 
Forum Jump

no new posts