View Poll Results: Are you crazy
|
Yup 8D
|

|
8 |
27.59% |
No ¬¬
|

|
1 |
3.45% |
Ghahahahhaha >8DD
|

|
14 |
48.28% |
Sometimes :]
|

|
6 |
20.69% |
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 07:44 PM
Geschiedenis zou nog wel kunnen lukken, want de docente van dit jaar begrijp ik wel. Het was gewoon een van de hoofstukken die ik moeilijk vond, daarom lukte het niet zo. xD Voor die is ook geen zware onvoldoende. Duits haal ik ook zo op. Ik was ziek tijdens dat examen, dus concentratie was kwijt. Maar aardrijkskunde wordt lastig. =\ Ik heb dezelfde docent als vorig jaar en toen ging het al bijna mis, door ak. Je mag ook je eigen onderwerp kiezen, alleen mijn begeleider is iedere keer van "Naahhh, we kunnen beter het onderwerp veranderen." Ik snap er dus ook niks meer van.
Kei goed =D Hoeveel huiswerk krijgen jullie? XD Ik heb het probleem tijdens studie-uren dat ik juist bijna niets te doen heb :'D. Zijn die films leuk? :3 En wel jammer dat het regende tijdens je Disneyland-dag. =O O jaaa, close close. Almost sweet 17. [:
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 07:56 PM
Omg AK is echt het hatelijkste vak ooit! Ik vind het echt geen leuk vak =.= Het verschil tussen de landschappen van Oostenrijk en Nederland... JA BOEIE. Oh well, I guess I don't have a choice. Het was óf m&o óf AK. AK it is. Kan je geen bijlessen volgen? En welk onderwerp voor je profielwerkstuk had je als eerste?
We krijgen eigenlijk best wel 'genoeg' huiswerk, laat ik het maar zo zeggen haha. We krijgen elke dag op school 80 minuten de tijd om huiswerk te maken. Meestal maak ik al het huiswerk in die 80 minuten, dus ik haal het wel en hoef nauwelijks wat te doen thuis =) LOL! Had ik ook maar zoveel tijd dat ik gewoon niets meer te doen heb. Maar nee. XD Maybe kan je ook gewoon doorwerken?
Paranormal Activity 1&2 waren echt BEEST! Deel 1 had ik illegaal op dvd gezien, maar ik vond hem niet zo... eng. XD Ik kon wel gewoon slapen. Deel 2 had ik in de bios gezien. ZOOOO. Beste film ooit. Bij de helft van de film kreeg ik gewoon lach aanvallen. XD Te grappig gewoon. Zo was er een scène waarbij die baby door de demon wordt meegenomen, maar dan zweeft die baby als het ware boven het wiegje XD Het zag er heel grappig uit. Je moet Paranormal Activity echt eens een keer hebben gezien joh!
Haha sweet 17! XD Ik voel me nog steeds 12.
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 08:07 PM
Ik ben het echt helemaal mee eens. o-o
Ik heb er spijt van dat ik geen economie heb gekozen, want ik dacht: in de 3e stond ik een 8 voor ak en een 5/6 voor economie. Dus ik vond het wel te slimste keuze.. niet dus =\. Ik gebruik zelfstudie uur aardrijkskunde uur voor extra hulp. Het helpt alleen niet echt. Ik ben voor het pws voor het vak Kubv/Tekenen gegaan. Natuurlijk heb ik anime en manga gekozen, want ik vind het een makkelijk onderwerp EN het is een erg zeldzaam onderwerp(in ieder geval bij ons op school). Daarna ging hij naar "het verschil tussen Japanse anime/manga en westerse cartoons/comics", daarna ging hij naar het verschil in kwaliteit tussen beiden en nu heeft hij weer iets besloten, waarvan ik niet eens meer wat het is. =\
Dat is het probleem XD Ik werk door :'D. Te weinig huiswerk hier. NIET dat het me wat boeit, maar ik weet niet wat ik tijdens zelfstudie uren moet doen en dat is irritant want ik 7 invullen. :'D
Ik had inderdaad gehoord dat Paranormal Activity leuk is. Ik zal 'm wel eenkeer gaan kijken. : D
LOL how come? XD Ondanks dat ik moet zeggen dat ik me ook geen 18 voel. =\
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 08:24 PM
Ik vond economie vorig jaar echt heel moeilijk! Ben blij dat ik nog steeds economie heb, want het gaat nu redelijk goed met dit vak =D Sta gemiddeld een 7,4 ofzo. Like wow, vorig jaar heb ik dat nooit kunnen flikken. Ik stond altijd een onvoldoende voor dat ex-kut vak LOL. Ik denk dat het aan mijn docent ligt. Mijn docent van dit jaar is zooo chill en zoooo goed joh. Hij geeft de beste aantekeningen ooit.
Misschien moet je leren hoe je het beste AK kan leren, want misschien leer je het niet op de juiste manier. Ik weet eigenlijk niet hoe ik leer... ik denk dat ik alles gewoon in mijn hoofd stamp .__. Maar het probleem is dat je voor AK echt inzicht moet hebben en dat heb ik gewoon NIET.
Oeh anime en manga! Cool topic =D Nja, doe je ding joh. Jij weet toch eigenlijk zelf wat het beste is. Alsof jouw docent meer verstand heeft in animanga dan jij! ><
Hmm.. je kan naar je iPod luisteren en een.. boek lezen! Ik kan je wel een paar goede literatuurboeken als suggesties geven LOL. -I'm such a nerd- =D
Paranormal Activity moet je echt zien, for sure!
Ik ben nog steeds een beetje kinderlijk (maar dat is iedereen wel toch whaha?) & I don't look like a 17 year old. >_> I still look so freakin young. Alhoewel.. ik krijg wel een beetje curves (if ya know what I mean) HAHAHA XDD
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 08:41 PM
O wow, dat is kei goed =O Way to go Sher. XD
Als ik kijk hoe ik wiskunde maak, had ik beter economie kunnen kiezen. Punten die ik dit jaar voor proefwerken gehaald heb zijn 9.3 en 7.5 Maar ja ik kon vorig jaar kiezen: gewoon overgaan of een jaar blijven zitten om economie te kunnen kiezen. Sorry maar dan ga ik toch liever over. =\
Dat zou best wel eens kunnen. Ik denk dat mijn fout is dat ik te lang leer.. Not sure. Maar klopt wat je zegt: je moet inzicht voor dat vak hebben. En ik heb het ook niet. =\
LOL hij dacht meteen dat ik het over de dirty version van anime en manga had. Ik kan daar zo slecht tegen. xD Mensen die stereotype naar anime en manga kijken. Of ze denken meteen dat je zo'n pervert bent of dat je kinderachtige series kijkt. =\ Dat was de echte reden waarom ik dus dat onderwerp wilde: mensen het goede beeld geven. Alleen ik vind het erg, want het laatste onderdeel van het pws is een presentatie en omdat niemand met mij samen wilde werken van mijn vorige klas, ben ik dus alleen.. en ik vind het echt super eng om te presenteren. >-< Ik krijg altijd 8en alleen, omdat ze zien dat ik mijn best probeer te doen. NOOIT vanwege de presentatie zelf.. Ik heb echt haat aan mijn oude basisschool.
Noem een paar boeken! <3 Dan heb ik wat te doen en kan ik zelfs verder met mijn boekverslagen.. Ik moet er dit jaar nog 5 maken, omdat ik er vorig jaar 1 niet gedaan heb. OTL
Ik heb het mezelf per ongeluk drukker gemaakt dit jaar. XD
Ik zal 'm op mijn lijst zetten van films die ik nog moet kijken.... Nu nog de lijst beginnen te maken. XD
O ok =O Dat heb ik dan weer niet. Maar het is wel leuk om nog wat kinderlijk te zijn in gedrag. XD Ik ben namelijk niet van plan om zo'n oude zeur te worden enzo.. zoiets. :']
Lang geleden dat ik zoveel gepraat heb. <3
En we moeten toch echt nog eenkeer meteen =x
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 08:52 PM
In jouw geval zou ik ook liever gewoon over willen gaan in plaats van eco kiezen. Maar àls je economie had gekozen, zou je het dan gebruiken voor later? (qua studie)
Ik denk juist dat ik te weinig en niet goed leer voor het vak xD Dus het ligt ook gewoon aan mezelf. Ik moet er nog achterkomen hoe ik dit freakin vak moet leren sheeeez.
OMG JA! Bij mij op school denken de meeste ook dat animanga 1 dirty shiz is. Een vriendin van mij dacht zelfs dat manga altijd hentai was. -_- Lame-o. Oooh ik snap je. Ik vind presentaties geven ook verschrikkelijk. Maar je moet gewoon niet laten zien dat je bang bent en op een gegeven moment krijg je 'the hang of it'. Dus ik weet zeker dat het je gaat lukken =D MOTIVATIEEE <3
Ik moet ook voor Nederlands een voordracht houden over vier boeken. Ik heb voor de schrijfer Arthur Japin gekozen. Ik vind zijn boeken echt geweldig. Ik ben nu bezig met 'De Zwarte met het witte hart'. Dat is ook mijn tweede boek dat ik ga lezen. Mijn eerste boek was 'De overgave'. Ook wel een interessant boek ^^
Whahha ik ken een meisje bij mij op school die echt alleen maar zeurt en ze praat als een wijf van 60 ofzo. XD Beetje verbitterd.
Jaa voor mij ook een lange tijd geleden dat ik zulke lange gesprekken heb gehad XD Really missed it. En idd: Snel meeten mennn
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 08:59 PM
Misschien. Met economie kom je in ieder geval wel verder dan met aardrijkskunde.
Ik ga denk ik gewoon een tutorial zoeken, hoe je ervoor moet leren! :'D
Dat is gewoon erg. =\ Er zijn er een paar die het tenminste wel kennen. XD
Ik vind het wel echt eng.. Want het zal voor heel HAVO5 moeten.. We hebben 5 Havo5 klassen met iedere klas rond de 30 leerlingen.. Te eng.. Ik vind het al doodeng voor 30 mensen ;n;
Arthur Japin.. Zal die onthouden en kijken of ik wat boeken hier kan vinden. :]
Dat is inderdaad nogal verbitterd XD. Ik praat niet veel en ik praat nogal abn (wat heel zeldzaam is hier in Noord-Brabant XD aan de andere kant.. Ik ben geen brabander. :']). Maar voor de rest ben ik toch ook gewoon een mens dat lol heeft, zelfs lijkt het op school(op dit jaar na dan) niet altijd zo.
Missed it too, maar vind het wel leuk <3 Hoe vaak hebben we nu al gezegd dat we willen meeten? =O En ik weet niet of ik in de kerstvakantie zou kunnen. Mijn vakantie begint pas op vrijdag voor de eerste kerstdag =\
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 09:29 PM
Ja true true. AK is echt... ARGH. Ik heb gewoon geen zin meer om over dit vak te praten joh hahaa
Aw, I'm sure you will survive! =D Gewoon heel vaak oefenen en dan gaat alles wel vloeiend toch
Haha ik probeer ook ABN te praten, maar het lukt me niet meer de laatste tijd XD Ook al lijkt het online heel anders. Op internet vind ik het juist veel prettiger om ABN te typen
Volgens mij begint mijn kerst ook rond dat tijdstip, not sure..
Oh ja sorry voor late reactie <3 Praatte met iemand op msn hehehe.. XD
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 09:38 PM
Inderdaad laten we het er maar niet meer over AK hebben :'D.
Nou dat gebeurt ook altijd goed. Totdat ik er sta. Mijn probleem is... voor mij is het een gevoel geworden alsof ik doodga als ik zo voor mensen sta. Zeg maar ik ben net zo bang als mensen met arachnaphobia( ? ) die voor spinnen komen te staan. Vaag voorbeeld, maar zo is het wel. ><
Vind ik ook veel prettiger. Alleen al vanwege het feit dat ik dan makkelijker te begrijpen ben.
Haha geeft niet joh! <3
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 09:51 PM
Oh ja ik begrijp je! Dat heb ik ook heel vaak. Maar dan later denk ik van: Ja, screw it dan, I'M THE BOSS. (Oke dat denk ik niet echt, maar ja je begrijpt me wel hoop ik XD) Je moet gewoon niet naar hun hoofden kijken, maar naar de achterkant van het klaslokaal ofzoiets. Wat ik wel hinderlijk vind, is dat ik heel vaak over mijn woorden struikel. XD Ik probeer dan enorm langzaam te praten, maar zelfs dat helpt soms niet eens.
Haha wow, de laatste tijd ben ik nu echt into B2ST =D
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 10:03 PM
Haha ik snap je :]~. Daar heb ik ook last van, over mijn woorden struikelen xD. Ik zal wel kijken of het lukt, want anders kan ik kijken of ik wat kan regelen.
Want vorig jaar heb ik na de presentatie op de wc gehuild, omdat mijn zenuwen het niet meer hielden. Daarom weet ik niet of ik het kan ;A;
Wie is/zijn B2ST
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 10:12 PM
Presentaties geven is en blijft nooit een leuke ervaring. Voor niemand eigenlijk. Zelfs de 'pro people' zijn wel eens nerveus =) Ik weet wel heel zeker dat je ooit op een dag je angst kan overwinnen <3 Maar neem er de tijd voor. Je moet alles gewoon een beetje kunnen opbouwen en ik weet zeker dat veel mensen jouw zenuwen kunnen begrijpen hoor! =D
B2ST is op dit moment de leukste kpopgroup evarrr LOL. You should 'Youtube' them :3
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-17-2010, 10:15 PM
Dat vergt zeker tijd :] Maar daarom weet ik ook nog niet zeker of het al zo snel gaat lukken [:
Ik zal ze morgen eenkeer opzoeken op youtube : D
Maar nu ga ik slapen, ben moe en heb morgen eerste uur; vroeg opstaan dus x-x.
G'Night~ <3
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-17-2010, 10:17 PM
Heus wel =)
Is goed! Ik ga ook maar eens lekker mijn bed in. Ik heb morgen gym, ik heb geen sufheid nodig dus XD
Good night!
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-18-2010, 10:56 AM
Succes met gym :']
Ik zit thuis.. Ik werd opeens erg ziek terwijl ik sliep. Misschien morgen wat beter. xD
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-18-2010, 03:47 PM
Aw, get well soon! Wat heb je dan =O
Ooh gym viel wel mee XD We gingen turn oefeningen doen en daar ben ik wel beest in. Daarna gingen we basketballen, maar mijn team was niet echt... leuk ofzo.
In ieder geval, mijn dag ging wel I guess. XD -zit ff te bedenken of ze nog iets boeiends heeft gedaan vandaag lolol-
|
|
|
|
Pa-pancake
\(@O@)ʌ...
|
|

11-18-2010, 03:51 PM
Hi Natal & Sher! I saw this topic and topic spy so I thought I'd pop by :)
Natal messaged me on my wall yesterday and it was such a pleasant surprise knowing she remembers me. I felt really happy by that small gesture.
How have you both been doing?
And a wave of hi to everyone else here!
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-18-2010, 04:08 PM
-Sher: Ik heb geen idee D: Ik werd gewoon spontaan wakker en moests overgeven. Is vandaag nog 3 keer gebeurd, dus heb besloten om toch maar thuis te blijven voor vandaag x-x
Basketballen is awesome <3 Ik heb op moment tijdens gym les van een pro :D We moeten namelijk 1 sport kiezen en daar gaan we dan een hele periode me bezig en ik mocht bij basketball.. Ik zit gelukkig bij bijna alleen jongens en met hun spelen is super [Al die meisjes op school zijn meteen bang of gewoon lui. =\ ]
Succes met bedenken :'3
-Pancake: Hii!
Aww hehe <3 I'm doing ok, a bit ill. But besides that I feel good.
And how are you?~
|
|
|
|
Pa-pancake
\(@O@)ʌ...
|
|

11-18-2010, 04:11 PM
Wow! Reading your conversations make me feel like learning Dutch! O.O
Aww, you're ill too? Lately a lot of people I know have been falling ill. I, myself have not been feeling well. But getting better these few days. Hope to make a full recovery by tomorrow. I hope you get well soon too.
Things have been rather hectic at my job lately. Rushing to get some reports out by the end of the month. Other than that, life seems to be treating me well :)
|
|
|
|
Sher
*^_^*
|
|

11-18-2010, 07:33 PM
Hi there Pa-pancake! Thank you for dropping by =D Oh Dutch isn't that great. I think it's a lame language haha, but it's one of the hardest out there because of the grammar. -_- I still make lots of mistakes.
I see that you both don't feel well. Well get well soon you guys!
NatalChan:
Basketball is the best sport ever =D Ik moet nog wel een beetje oefenen, omdat ik tijdens het spelen nog steeds niet let op de spelregels. Met als gevolg: Clumsy moves.
|
|
|
|
Pa-pancake
\(@O@)ʌ...
|
|

11-19-2010, 01:14 AM
It sounds rather interesting. I'm trying to read aloud whatever you guys typed up there and somehow it doesn't sound that pretty without the accent ^^"
And yeah, hope we both get well soon! Just thinking that today is Friday is already making me feel better actually :P Knowing that I would not have to slave away in my little corner cubicle at work the very next day brings me joy beyond compare!
Oh well, its still a working day today so I have got to drag my lazy butt off to work now. See you guys soon. Hope you both don't mind me butting in on your conversations every now and then.
|
|
|
|
NatalChan
Dead Account Holder
|
|

11-19-2010, 09:23 AM
Pa-Pancake: Dutch is actually quite interesting, but because of the very difficult grammar it gets annoying rather quickly. xD
I can imagine you look forward to Saturday~ I feel better today, but I decided I could better take an extra day for some rest. Otherwise I'm easily ill again.
Good luck with your work. :] Ofcourse I don't mind you joining in our conversations : D
Sher: Dat vind ik ook soms moeilijk. xD
Die spelregels zijn soms ook erg veel om te onthouden. :'D
|
|
|
|
Pa-pancake
\(@O@)ʌ...
|
|

11-19-2010, 05:05 PM
Its already Saturday where I am and just because of that I feel better! I am still sick though and its annoying me because I have plans tomorrow and I don't want it to disrupt my plans... I'm kind of happy that I will be going to watch Harry Potter with my friends tomorrow! Cannot believe my friend managed to get tickets!
I still went to work today and my colleagues kept asking me to go home because I was sick but I had to rush certain things and attend a course so I couldn't just leave my work.
How is/was both your Fridays? Any exciting plans for the weekend?
|
|
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) |
|
|
|